OhanaFoto hälsar dig välkommen!

Denna bloggen kommer att vara mycket foto. Bilderna kommer spegla mitt liv och allt runtomkring. Ohana betyder familj-ingen lämnas utanför. För mig är familjen helig och tyvärr har jag fått erfara hur ont det gör när familjen sviker. Idag har jag ingen kontakt med min mamma eller mina fyra bröder:-(( Detta är en enormt stor sorg hos mig. Jag har inte pratat med mamma sen i feb 2011. Anledningen är att dom inte gillar min underbara make sen 13år tillbaka. Dom ville jag skulle skiljas och när jag inte gjorde det så var jag inte önskvärd längre. Jag i min enfald trodde det bara var i utländska familjer sånt här förekom. Mina största mål i livet är att få sommarprata i P1, göra en dokumentär och skriva en bok!  Inga små mål;-) Men det är bara att satsa och spöa skiten ur jantelagen;-)

Kram på er så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0